Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

pondělí 30. června 2008

30. červen 2008

37. den

tak dneska se nám seběhlo víc věcí :-) naše praneteřinka Šárka má svátek, přesně před 3 roky jsem zjistila, že v bříšku nosím Mišáka a Karlindě jsem objevila její první zoubek ... takže bude na nové šaty :-) prost to byl dneska úrodný den. Karlinda růst zoubku nesla statečně, i když si dopoledne poplakala, nechtěla ani mlíčko, ale naštěstí se mi ji podařilo uspat. ale když se za hodinu probudila, tak už byl zoubek venku. dokonce o skoro měsíc a půl předběhla v růsti zoubků Mišáka. tak jsem zvědavá, jak to bude dál pokračovat - neje růst zoubků, ale i lezení, sedění, chození, mluvení a tak.

huraaaaaa je tam první zoubek

Mišák za dveřmi

jen tak si visící kolíčky

kam až vede

chatka nad námi ... opět, ale z jiného pohledu

pirát Mike :-)

2 komentáře:

Jill řekl(a)...

ten první zub je dobrej, jak jsi dítko donutila takhle otevřít pusinku? Mně tam malej vždycky strčí jazyk

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Kolíky jsou SUPER! dobrý nápad..