Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

středa 23. července 2008

16. - 22. července 2008

53. den

výluku ve focení budu brát jako jeden 365. den. nejen, že jsem v tyto dny byla bez foťáku, tedy pořádného foťáku, ale byla jsem i bez PC. prostě jsem si ho šikulka zavirovala a tak putoval k Dr. pro PC. i díky tomu, že jsem nemohla fotit, mi to zas až tak nevadilo. akorát co mě mrzelo, že jsem neměla foťák na mamčině oslavě 70.. sešla se spousta kytek, slavilo se na zahradě mojí neteřinky, ketrá jí má nádherně upravenou a tak by byla spousta námětů. fotky jsou foceny stařičkým digitálem Nikon. snažila jsme se, tak se snad nějaké fotky povedly. ale mám jich opravdu jen pár.

Karkulda parkuje pod gaučem

petůnky

Jiřinka

a pár oblačných fotek


Žádné komentáře: