Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

čtvrtek 24. července 2008

23. červenec 2008

54. den

juchuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu je to tady. tedy vlastně, je tady. co??? no přeci nový foťák. můj nový mazlík Canon PowerShot C5 IS. ani jsem ho pořádně nevybalila a hned zkouším fotit. první fotka je opravdu povedená. Mišák s Kájou na zemi. chachaaa se mi fakt povedla. ale co, je první a tak má právo být na blogu. pak už cvakám jako o život. cvakám všechno co se dá. a jsem nadšená. sice jen oár fotek je publokovatelných, ale já jsem spokojená. dokonce jsem si střihla i jedno panorama. no na výsledky se podívejte sami a posuďte ...

první fotka novým mazlíkem

portrét zubatky Karlindy

Mišák ležící bdící :-)

opěradlo židle na zahradě

květináč s kytičkami

dřevěné kostky

tak tahle fotka vystihuje mojí náladu, pořád myslím na Lucku a její rodinu

a první panorama s mazlíkem

Žádné komentáře: