Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

sobota 30. srpna 2008

24. srpen 2008

86. den

dovolená se blíží :-) jedeme si vyzvednout karavan. už loni jsme byli s karavanem v Itálii a letos se chystáme znovu. loni jsem se bála a nechtělo se mi. no byla jsem v 19tt a tak mi toto cestování připadlo divné, ale letos už vím do čeho jdu a tak se na dovču těším. v kempu v Itálii mají parádní vybavení a tak to je pohoda. a my si to v karavanu užijeme :-)))))) tentokrát i s Karlindou. naštěstí jsou ve vanu 2 klasika ložnice, takže se i vyspíme. minulý rok jsme měli manší a tak Jenda spal na ne zrovna velké posteli. za to my s Mišákem si to užili. a letos budeme mít holčičí a klučičí ložnice :-) fotky vznikly, když jsme jeli s vanem domů. nebe hrálo všemi barvami a tak bylo co fotit. bohužel při poslední fotce nebylo kde zastavit a tak mi srdíčko plakalo, protože tak krásný západ slunce, jsem už dlouho neviděla. tak jsem cvakala alespoň za jízdy ...

barevné nebe


krásný západ slunce focený za jízdy autem

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Úplná nádhera - příjemná atmoška. prostě prímovní fotky