Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

neděle 31. srpna 2008

29. srpen 2008

90. den

tak si tak sedím u počítače a zjišťuji, že už je dneska. že vlastně, když si nafotím teď pár obrázků, že budu mít pro dnešek splníno. tak beru foťák a fotím, to co je okolo mě. takže kuchyň, teda věci v kuchyni. a první přicházejí na řadu hodiny. je 7 minut po půlnoci, když vzniká první fotka. malinko jsem jí upravila, přidala zrno a moc se mi líbí. a pak mi padá do oka řetěz od lampy v kuchyni a zvoneček na něm zavěšený. ten zvoneček má pro mě velký význam. tímhle zvonečkem u nás zvonil Ježíšek. teď už vím, že to byl tatínek, ketrý měl na zvonečku přidělanou nit a zvonil a já si myslela, že je to opravdový Ježíšek. a ........ proč si brát iluze, byl to Ježíšek a přinesl dárky :-)

pár minut po půlnoci

řetěz od světla

Ježíškův zvoneček

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ručičky od hodinek nádheraaaa

Lucka73 řekl(a)...

ty hodiny jsou FAKt parádní!! Super práce!!