Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

čtvrtek 2. října 2008

29. září 2008

121. den

Mišák má dneska svátek ... tak tedy, vše nej... k dnešnímu svátku, ty naše lumpačící zlatíčko, máme tě s tatínkem moc rádi a všichni 3, maminka, tatínek a KArlička, ti posíláme velké pusiny :-)
venku bylo krásně, i když říkali, že už nebude. a odpo do toho azura přiletěl balon. sledovali jsme ho už za řekou. pořád vypadal, že dosedne na zem a přistane, ale pořád přitápěl. asi ho stáhla Sázava, protože se mu nakonec podařilo znovu vzlétnout. MIšák seděla doma na okně a pozoroval ho a předváděl jak "fouká". nakonec nás překvapil a za praskání větví na stromech, se objevil nad naším pozemkem. byl nízko, krásně jsme viděli lidičky uvnitř. volali jsme "ahoj" a to samé se ozvalo z balonu. Mišák byl vykulený, možná se i bál. a hafan Mike zalezl raději do baráku. tedy musím přiznat, že i já jsem byla z toho, jak je balon veliký, překvapená. a taky nadšená, že mám co fotit :-) cvakala jsem jak divá.
a aby toho nebylo málo, tak jsem cvakla ještě letadlo. má krásně modré břicho :-)

balon


éro s modrým břichem

Žádné komentáře: