Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

pátek 21. listopadu 2008

15. listopad 2008

168. den - Mišákovi objevy na zahrádce

po obědě jsme měli naplánovaný výlet do Děčína, ale dopoledne byl Mišák na zahradě s babičkou. šli jen na chviličku, ale přišel umazaný jako čuňátko. ale co, hlavně, že se vylítal a byl od něj klídek ;-) domů mi nosil natrhané sedmikrásky. vždycky, když s nimi přišel, tak měl nádherné hvězdičky v očíčkách, radostný úsměv a velkou radost, že mi je přinesl. nosil je v hrstích, natrhané jen s malými stonky, ale i tak to pro mě byly nejkrásnější květy co jsem kdy dostala :-) byly z lásky ... . nakonec na zahrádce ještě našel "lampion" a žížalu. to všechno jsem musela vyfotit. pořád na mě volal a hulákal "mami pojď fotit". tak jsem šla, abych mu za ty kytičky udělala radost



Žádné komentáře: