Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

neděle 23. listopadu 2008

17. listopad 2008

170. den - Pokus o dlouhou vodu

když jsme byli v Děčíně, tak jsme si cestou domů udělali zajížďku a vydali se za nákupy do Drážďan. nějak nám nedošlo, že když je svátek, tak všude bude plno lidí. a bylo ... byl to děs. lidé se pomalu prali o věci v obchodě, i když jich tam měli dost. a dost toho bylo i na mě, ketré nákupy nevadí. popadla jsem nějaké Duplo, nějakou mašinku z Tomáše, mlsky na Mikuláše a mazala ven za Jendou a Mišákem. no prostě děs. nakonec jsme si došli na oběd do Ikea a jeli domů.
cestou jsem jen narychlo vyfotila vodu. pokoušela jsem se o dlouhou vodu. návod mi dala Lucka73, tak snad se zadařilo. posuďte sami ...




2 komentáře:

milu řekl(a)...

Podařilo, moc se mi to líbí. Já to takhle neumím

klarissa řekl(a)...

...tak takhle pěkně se mi to nikdy nepovedlo...super..