Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

středa 12. listopadu 2008

9. listopad 2008

162. den - Návštěva u Kocourů

jeli jsme projet nové auto a tak jsme se zajeli podívat k MOnče a Petrovi na malou Elišku. byla jsem z ní tak unešená, že jsem ani nevytáhla foťák a nic nevyfotila. Eliška je malinká holčička. je jí 7 týdnů. Mišák chtěl taky chovat, ale dovolila jsem mu jen, aby Elišku pohladil a nakonec jí dal i pusinku na hlavičku. Kadla, když viděla, že chovám cizí mimi, tak se na mě hned sápala, ale zachytil jí tatínek a nasměroval jí k hračkám, tak naštěstí scénka nebyla.
nakonec mám fotky jen z cesty domů.




1 komentář:

Jill řekl(a)...

zajímavý pohled