Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

středa 22. dubna 2009

22. duben 2009

Máme doma maroda ...

... a je to zase náš benjamínek Karkulka :-( večer jí na ORL pohotovosti v Benešově píchali obě ouška. Po odpoledním spánku bylo to moje sluníčko uplakané, tahalo se za ouška a nakonec se bouchalo pěstičkou do hlavičky, takže jsem se rozhodla, že raději zajedeme na ORL. A ještě, že jsem jela. Měla obě ouška na píchání :-( chudinka moje plakala, tak srašně moc, že jsem měla co dělat, abych neplakala s ní. Ale hned po píchnutí se jí ulevilo. Začala na chodbě lumpačit a už to bylo zase to moje sluníčko. Snad už tohle bude poslední nemoc tohoto jara.


1 komentář:

Jeje řekl(a)...

To je nemile :( At se brzy uzdravi :( S ouskama je to fakt potiz :(