Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

středa 29. dubna 2009

28. duben 2009

Mišák si nabil frňák ...

... už dlouho neměl nic s obličejem a záviděl asi Karličce návštěvu na ORL, tak si dneska nabil frňák. Padnul přímo na betonovu hranu chodníčku. Běžel mi pustit vodu, abych mohla zalít kytky, jenže zapomněl, že taťka vykopal stromek a zatím nezasadil další a tak letěl, nedával pozor a neštěstí bylo na světě :-( chudák pěkně ječel, já nejdřív byla ráda, že nevidím krev, že jsou zuby všechny a když jsem zvedla oči a uviděla nos, tak se ve mě všechno sevřelo. Nejdřív tam byla jen modřina, ale během chvilky naskočil otok a modřina fialověla víc a víc. Když přiběhl Jenda, tak už Mišák neměl kořen nosu vůbec vidět a když jsem zavelela "jedete do nemocnice", tak ani neprotestoval. Bála jsem se, že je nos zlomený :-(
Kluci to na ORL zvládli skvěle. Dokonce mi Mišák ukazoval, jak ho fotili a říkal co mu paní Dr. dělala. Nakonec má Mišák "jen" zhmožděné měkké tkáně. Ve čtvrtek nás čeká kontrola.
On má chudák na ten obličej fakt smůlu. Nevím jak ho naučit, aby si před sebe strkal ručičky.







2 komentáře:

Petra Jandová řekl(a)...

Jejda, chudáček, přejeme, ať se to rychle zahojí.

Lucka73 řekl(a)...

waau - chůdě malinkýýýýý. Přeju, ať je to brzy dobrý!!!