Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

úterý 1. září 2009

Pro našeho milovaného psího přítele

Dneska jsi nás navždy opustil a už se proháníš někde v psím nebi. Pořád mi to hlava nebere. Nebo bere, ale nechci si to připustit, i když musím. Už nikdy tě nepohladím, nehodím ti míček, neobejmu tě a ty mě nebudeš hlídat za prosklenými dveřmi, když budu internetovat. Už nikdy ... těch už nikdy je hodně.
Milovali jsme tě a brali jako právoplatného člena rodiny. Pořád jsi v našich srdcích a nikdy z nich nezmizíš. Byl jsi ten nejlepší pes pod sluncem.
Miku, chybíš nám a to moc!!!




2 komentáře:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Posílám pohlazení do nebíčka, hodně sil , nový pejsek pomůže hojit slzičky

Jitka Neradová řekl(a)...

Tak jsem na Vás narazila přes fotku toho úžasného psa - miluji psy- a ona taková smutná zpráva. Je mi to líto a úplně chápu, jak je to smutná událost. Nevím co napsat, neznala jsem ho, ale na té fotce působí ohromně. Snad jen to, že souhlasím s předchozím komentářem, že nový pejsek pomůže. Tak hodně síly.