Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

neděle 28. září 2008

28. září 2008

120. den

mám ráda rána, kdy se celá rodina sejdeme u snídaně. je to skvělý začátek dne a já jak kvočna, ty svoje kuřátka obskakuji. bavíme se Miškovým výmyslům a Karličky ksichtíkům a je nám dobře. Karlička už několik dní sedává s námi u stolu. vytáhli jsme židličku z Ikey po Mišákovi a Karlička je nadšená. vesele bouchá ručičkami, povídá a usmívá se na nás a je ráda, že není nikde v lehátku a může být s námi.
když jsem dneska ráno na tu naši okatici mrkla, musela jsem do ruky vzít foťák a fotit. ona je takový malinký opičáček a pořád se nějak ksichtínkuje. a nejvíc mě fascinují ty její velké modré oči. jak já jsem do ní zamilovaná. a to jsem se bála, že nemůžu další dítko milovat tolik, jako Mišáka :-)

baculka Karlinda

to jsou oči, že

taaaaaaak tu křupínku spapám

sourozenci se nezapřou. tváří se naprosto stejně, že :-)
Karlička po obědě řádí s Mišákem :-)

4 komentáře:

milu řekl(a)...

Karkulka ti je ohromně podobná, porovnávám s fotkou níže, kde sedíš na nočníku :-)

Lucie řekl(a)...

Ty poslední dvě fotky jsou parádní :) ten jejich výraz a nadšení Karličky je prostě úžasné!

Anonymní řekl(a)...

Skvělé fotky nádherných dětí. Blahopřeju.

Anonymní řekl(a)...

malá je užasnááááá