Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

čtvrtek 25. září 2008

17. září 2008

109. den

v Lido di Jesolo jsme objevili výstavu žraloků a jiné havěti :-) celí natěšení jsme na výstavu vyrazili. trošku nás mrzelo v jakých akváriích žraloky mají, ale i tak jsme byli nadšení, že vidíme žraloky z takové blízkosti. musím sama za sebe říct, že to byl kolikrát až nepříjemný pocit, jak kolem žralok proplaval a díval se na nás. u jednoho bylo dokonce napsáno "velmi agresivní žralok".
pak jsme přešli na výstavu do akvária a reptilária. našeho Mišáka to moc nebavilo a tak jsme jí proběhli letem světem, ale i tak jsem stačila něco cvaknout. letos na jaře mě mrzelo, že jsem prošvihla výstavu motýlů v pražské botanické. tak jsem si to vynahradila tady. bylo to super. chodili jsme mezi poletujícími motýli a kochali se jejich krásou. 2 si vybraly naši Karličku. jeden jí sedl na holou nožičku, ketrou měla zvednutou do vzduchu a třepotal se jí na malíčku a druhý jí sedl přímo na hrudníček. nevěděla jsem co dřív, jestli fotit nebo chránit nebohého motýlka, před Kájinými nenechavými ručičkami. nakonec nemám ani jednu fotku, ale motýlka jsem zachránila :-)

Karličky motýlek

žraločí pohled

velmi agresivní žralok

mořská hvězdice

pavouček :-)

ještěrka

1 komentář:

milu řekl(a)...

nádhera, jako by ani nebyli za sklem