Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

čtvrtek 25. září 2008

18. září 2008

109. den

Caorle - krásné městečko s krásnou architekturou. už loni jsme v Caorle byli a moc se nám tam líbilo. tak i letos jsme tam museli zajet. a nebyli jsme tam jen jednou. navštívili jsme ho 2x a vždy v podvečerních hodinách. pravda, loni, když jsme zde byli, bylo krásné teplé počasí. letos jsme o něco víc oblečení, ale zážitek je to stejně krásný jako loni.
prošli jsme se se po promenádě u moře a zjistili, že tady přibylo víc soch vytesaných do kamenů. nejvíc mě asi dostaly ruce. jedna co se snaží pomoct a druhá co pomoc potřebuje. ta socha byla fakt emotivní.
miluju pohled na maják na konci promenády s kostelíkem. u kostelíka jsou vystaveny svatební fotky a tak si říkám, že to musí být krásné mít tam svatbu. když svítí sluníčko, pofukuje větřík, voní moře ... no romantika, že :-)
a pak jsme narazili na domeček pro panenky. tak mi ten domeček mezi ostatními připadal. byl nádherný. nemohla jsem se od něj odtrhnout a jen jsem na něj zírala.
nejen Pisa má svou šikmou věž. myslím, že je to po majáku, jedno z nejvíc fotografovaných míst v Caorle.
a když jsme odjížděli domů, sluníčko už zapadlo a tak jsem mohla vyfotit poslední fotku. není dokonalá, má své mouchy, je zrnitá, ale pro mě vystihuje tu nádhernou atmosféru, jakou pro mě Caorle má :-)
tak příští rok nashledanou ... ciao







Žádné komentáře: