Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

čtvrtek 25. září 2008

22. září 2008

114. den

a jsme doma :-) je super pocit být zase doma. být zase ve svém. i na dětech bylo vidět, že jsou nadšení, že jsou ve svém prostředí, mezi svými hračkami, v prostředí ketré znají. hned si museli vyzkoušet, jestli se nic nezměnilo, jestli mají všechny oblíbené hračky, no prostě se zase doma zabydlet ;-)
já mazala hned na kontrolu k Dr., protože mě i přes dobrání ATB, opět bolelo v krku. vyčkala jsem si nějakou dobu v čekárně, přede mnou bylo pár důchodců a docela jsem pobavila při jejich rozhovoru. Dr. mě skoukla a prohlásila, že je ro remose boreliozi, odebrala mi krev na testy a nasadila opět ATB. na výsledky si mám zavolat ve čtvrtek nebo v pátek.
odpo jsme jeli na 8. měsíční kontrolu a Karkulkou. byla to preventovní KO, tak jí Dr. pořádně prohlédl a řekl, že je zdravá a moc šikovná. ptal se jestli začíná lézt, tak jen koukal, když jsem mu řekla, že už stojí :-) prý je napřed. no a na váze má ta naše baculka 8430g a měří 71cm. je to kus ženské. akorát se jí pan Dr. pořád nelíbí. no komu by se líbil, když jí už několikrát udělal bebíno, že :-)

Karči první banán :-)

Mišák s Kajdou testují hrací koberec, jestli se po dobu dovolené nezměnil

Karkulka v golfkách pro panenky :-)

Žádné komentáře: