Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

pátek 21. listopadu 2008

13. listopad 2008

166. den - Moje květena

musím se pochlubit. už v listopadu my vykvetl vánoční kaktus. jsem z něj nadšená. vlastně jsem nadšená ze všech kytiček co doma máme :-) máme je na okně v kuchyni a okno je hned veselejší. jedna z kytek - mini fikus předpověděla oba porody. cca 14 dní před porody začala obrůstat novými lístky. u Karličky už nějaký základ měla, ale než se narodil Mišák, tak byla úplně holá. měla jsem je totiž v práci a zapomínala jí zalévat a domů jsem si ji donesla jako holý kmínek. manža se o ní začal starat a opravdu obrazila. a než jsem šla rodit měla už několik lístečků a začínaly rašit další. potěšilo nás to a když se měla narodit Kadlina, tak jsme čekali co bude. a opravdu ve 14. dnech před porodem, začaly znovu rašit nové lístky. ale ta kytička tu vyfocená není. je tu ještě na fotkách kvetoucí brambořík. dostala jsem ho minulý rok k svátku a stále kvete. tchýňka nevěří, že je to pořád ten samý a myslí si, že si stále dokola kupuji stejný :-) ale není to pravda. daří se mu u nás dobře a tak nás každý měsíc obdaruji svými krásnými květy.





Žádné komentáře: