Upozornění

Všechny fotky na tomto blogu, pokud není uvedeno jinak, jsou mým vlastnictvím a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze s mým písemným souhlasem. Děkuji.

pátek 21. listopadu 2008

12. listopad 2008

165. den - Mišákovo samofocení ;-)

tak jako každou středu, předešlých 9 týdnů, tak i tuto jsme byli s Karličkou plavat a Mišák byl na hlídání u pražské babičky. po plavání jsme se vydaly za ním a společně čekali, až tatínek skončí v práci. Mišák hledal co by provedl, až narazil na můj foťák. fotil co se dalo, až jsem mu nastavila samospoušť a začalo to pravé focení. musela jsem se smát, když jsem ho viděla co před foťákem dělá a jak rychle pospíchá na gauč. nejdříve měl nastvaeno 10s. a tak to v pohodě zvládal. ale nebyla bych já matka šibalka, kdybych mu nenastavila je 2s. nestíhal na gauč dobíhat a máme sposutu fotek rozhozených prožkouvaných nohou, zádíček a podobně. myslím, že se vyblbnul a my se s babičkou nasmály jeho kreacím :-)))))



Žádné komentáře: